fietsavontuur naar Rome - Reisverslag uit Bruchsal, Duitsland van trappisti - WaarBenJij.nu fietsavontuur naar Rome - Reisverslag uit Bruchsal, Duitsland van trappisti - WaarBenJij.nu

fietsavontuur naar Rome

Door: arie

Blijf op de hoogte en volg trappisti

31 Juli 2014 | Duitsland, Bruchsal

maandag 28/7 dag 7

Vertrfek om 8.15 van de Camping Blaue Adria met natte teneten.
Onderweg in een Konditorei koffie gedronken en broodjes ingeslagen en via St.Leon naar Speyer,
In Speyer uitgebried de tijd genomen om de prachtige en grote Domte bezichtigen.
Via lange boslanen door gemengd bos van Frost een lunch en rustplek in het bos gevonden.
Inn Bruchsal, een mooie oude garnizoenstad met een prachtig paleis met rijke tuinen naar een Camping net Buiten de stad.
Een Camping van Naturfreunden en hebben weeer ons kamp gemaakt.
Vandaag ook weer het onweer en de regen kunnen ontlopen.
3 Trappisten halen boodschappen onder leiding van Picolo en hebben een heerlijke maaltijd klaar gemaakt met mozzrella met tomaat, salade,
aardappelen met creme fraiche en vlees op de Barbecue.
Na de afwas hebben onder genot van een wijntje de dag nog een doorgenomen, alsmede de reis´van morgen.

  • 31 Juli 2014 - 20:47

    Rikie Fels:

    Het was een aantal dagen stil bij jullie, geen verslag. Blij dat ik jullie nu weer kan volgen,.
    Respect voor wat jullie doen. Blijf genieten en succes.
    Groetjes
    Rikie

  • 31 Juli 2014 - 20:50

    Wil En Jet:

    Zo mannen het gaat dus lekker,jullie hebben ondertussen al heel wat km afgelegd!! Mis wel foto,s!
    Arie wat jullie doen is knap,maar ik ben ook wel trots op jouw vrouw!! Nu al 7 dagen zo'n 17/20 km per dag gelopen, in haar uppie!! Dikke pluim!!
    Succes met de volgende kilometers!

  • 31 Juli 2014 - 21:16

    Marijke:

    Mooi hoor Ans! Jij hangt zelf je slingers op!
    Volgens mij doen alle vrouwen dat! Thea is elke dag op pad voor een uitje! Nog meer dan anders ;-).....
    Beste mannen, ga zo door!

  • 01 Augustus 2014 - 14:47

    Margriet:

    hoi fietsmannen ,,
    ja ik vond het ook al zo lang stil .. maar ja daar door genieten jullie wel meer van het moment NU en niet elke avond met de tablet /laptop mob in de aanslag ..
    zo houden jullie de spanning er mooi in voor ons allen ! er volgt nog een heel mooie ervaring .ik weet nl al iets meer van hun belevenissen, hihi
    nou toi toi toi mannen ! groet Margriet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Bruchsal

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2014

Fietsreisavontuur naar Rome

19 Augustus 2014

Fietsreisavontuur naar Rome

19 Augustus 2014

Fietsavonturentocht naar Rome

18 Augustus 2014

Fietsreisavontuur naar Rome

17 Augustus 2014

Fietsreisavontuur naar Romea
trappisti

Actief sinds 29 Juni 2014
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 19742

Voorgaande reizen:

29 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

29 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

29 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

29 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

29 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

29 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

29 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: